mandag 28. juli 2008

Repetisjon av 23 Ting

Alene på jobb. Det er tid for å repetere 23 Ting! Blogging har vi forsåvidt holdt vedlike hele tiden - både ved å bruke Bibliotekbloggen og internbloggen. Men kanskje kan jeg gjøre ting litt mer spennende? Utnytte mulighetene programmet gir bedre? I første omgang har jeg valgt å endre mal. Det gjorde jeg ved:
  • klikke på B (for blogger)
  • klikke på Utforming
  • velge en av forslagene til maler
  • lagre ny mal

Jeg la også inn et nytt bilde i min profil. Det gjorde jeg ved å klikke på bildet over ansatte som ligger på nettstedet til Østfoldfylkesbibliotek. Deretter lagret jeg det i mine bilder for deretter å laste det opp på bloggen.

I dag er det strålende sol, riktig en "smeigedag" som de sier på Sørlandet. Helst hadde jeg tilbrakt dagen et eller annet sted i Hvalerskjærgården!



Ingen kommentarer: